donderdag 4 augustus 2016

Dag 12

Goedemorgen papa,

Vandaag net als gisteren staat er net als gisteren geen wind. Dus weer weinig kleding aan net als gisteren. Vandaag is ook iemand van de rode wacht jarig. Als we de rode wacht wakker maken zingen we voor hem happy birthday. Na het ontbijt duik ik weer lekker mijn bed in. Eenmaal weer wakker hebben we lunch ene happy hour zoals altijd. Daarna hangen we het bijbootje over boord en pakken we drie boeien. We gaan man over boord manoeuvre doen. Met groepjes van 3/4 gaan we een voor een het bijbootje in om de reddingsboeien te redden. Ik vertel dat ik dit aan het leren ben thuis om mensen te redden uit het water. Om 4 uur zingen we allemaal nog een keer voor Jochem en krijgen we allemaal een wafel met slagroom en gesmolten chocolade. Dit omdat Jochem uit Belgiƫ komt. De wacht verloopt verder heel rustig en na het eten ga ik lekker slapen. Al met al is het vandaag dus een hele relaxte dag.

Welterusten!

Groetjes Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten