zaterdag 6 augustus 2016

Dag 14

Goedemorgen papa,

Ik sta aangekleed aan dek nadat ze mij hebben wakker gemaakt. Normaal is de maan al onder als wij wisselen met de witte wacht. Maar vandaag is hij nog boven en krijgen we dus een moonset en een zonsopgang. De dag begint dus eigenlijk heel goed. Na een paar keer als uitkijk te hebben gestaan is het tijd om ontbijt te maken en klaar te zetten voor de rode wacht. Eenmaal zelf aan het ontbijt overleggen we nog over wat dingen en dan gaan we ook zelf maar eens slapen. Om 12 uur wordt ik wakker gemaakt door iemand van de rode wacht voor lunch en happy hour. Vandaag heb ik geen zin om mijn bed uit te komen maar ik moet toch. Na de lunch is het tijd voor happy hour. In het begin deden we nog een uur over happy hour maar tegenwoordig doen we er steeds sneller over. En kost het ons nu nog maar 3 kwartier (voor wie het vergeten is Happy hour is het schoonmaken van het schip). Na happy hour hebben we heel even vrije tijd en dan de presentatie van de Belgen over Belgiƫ. Na de presentatie over Belgiƫ van de Belgen is het weer tijd om te kijken wie er wat mist. Tijd voor de gevonden voorwerpen!! Ik weet zeker dat er niks van mij tussen zit omdat ik goed op mijn spullen let. Na de gevonden voorwerpen is het tijd voor de wacht. Tijdens de wacht zien we een zeeschildpad! Iedereen denkt in eerste instantie dat het afval is maar gelukkig is het niet zo en bevestigd de eerste stuurman dat het inderdaad een zeeschildpad is. Na dit geweldige avontuur is het tijd voor eten en dan lekker mijn bed in.

Tot morgen papa!

Groetjes Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten