vrijdag 12 augustus 2016

Dag 20

Goedemorgen papa,

Vandaag de allerlaatste dag aan boord. Ik ga het missen maar nu eerst het schip opruimen en tassen inpakken. Na dat we de bemanning hebben geholpen met de bedden verschonen en alles schoonmaken is het tijd om dag te zeggen. Wat ga ik iedereen missen maar ik heb een geweldige tijd aan boord gehad.  Mama en Bastijn staan al op de kant te wachten maar ik heb totaal geen zin om van boord te gaan Ik ben niet de enige die er geen zin in heeft. Bijna iedereen loopt rond met een sip gezicht. Als je 20 dagen zo dicht op elkaar heb gezeten en het is ineens over mis je het wel.

Ik stap van boord af en dat was het dan mijn avontuur aan boord is over.

Nu ik weer thuis ben na het avontuur ben ik alweer aan het nadenken hoe ik het geld voor volgend jaar bij elkaar kan krijgen om weer mee te gaan.

Ik hoop dat je ervan hebt genoten!!

Groetjes Fenna


Beste iedereen,

Zoals jullie nu lezen is het verhaal over, maar op Facebook heb ik al een aantal mensen de vraag gehad of ik van al mijn blogs een boekje ga maken. Nu wil ik dit best doen alleen wil ik dan weten hoeveel vraag er naar is zodat ik kan weten hoeveel ik er ongeveer moet laten maken. Zouden jullie interesse hebben in een boekje, stuur mij een berichtje of laat een reactie achter. Dat zou ik heel fijn vinden.

Met vriendelijke groetjes Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten