maandag 8 augustus 2016

Dag 16

Goedemorgen papa,

Als ik wakker wordt gemaakt hoor ik het geluid van een motor. Ze leggen mij uit dat we de hoop hebben opgegeven en de motor hebben aangezet. In het begin baal ik ervan maar later vindt ik het logisch. De bemanning verteld ons ook dat we morgen in Lissabon zullen zijn! Ik ben benieuwd. Na een paar keer achter het roer te hebben gestaan is het tijd om ontbijt te maken voor de rode wacht. Na dat de rode wacht heeft gegeten gaan we zelf ontbijten en dan gaan we slapen. Als we wakker worden gemaakt is het alweer tijd voor de lunch en happy hour. Ook vandaag is het warm genoeg voor een korte broek! Tijdens happy hour kiezen we altijd een wachtleider. Vandaag mag ik weer wachtleider zijn en iedereen een taak geven om te doen. Na happy hour hebben we even vrije tijd, ik besluit snel even onder de douche te springen aangezien we morgen de haven binnen komen. Na mijn douche beurt is het tijd voor de wacht. De hele wacht verloopt rustig, aangezien we nu op de motor varen zijn de zeilen ook weg. Als de wacht bijna is afgelopen roept de kapitein ineens dat hij alle zeilen omhoog wilt. Dus dat moet dan maar gebeuren. Eten we iets later. Als de zeilen een beetje staan is het voor ons tijd om te gaan eten en naar bed te gaan.

Tot morgen!'

Groetjes Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten