vrijdag 5 augustus 2016

Dag 13

Goedemorgen papa,

Ik word wakker gemaakt met het bericht dat er weer wind staat!!! Snel ga ik uit mijn bed en kleed ik mij aan. Eenmaal aan dek zie ik dat er inderdaad een lekker windje staat. Tijdens de wacht praten we veel over van alles en nog wat. Iemand roept ineens dat hij een walvis ziet en iedereen gaat kijken of ze hem ook kunnen zien. Uiteindelijk zien we alleen een heel klein vinnetje boven komen en niet zijn grote staart. Even later zien we zelfs nog dolfijnen en dan is het al weer tijd om ontbijt klaar te maken voor de rode wacht en zelf nog even te gaan slapen. Eenmaal weer wakker en aangekleed aan dek staat er op het programma dat we na de lunch en happy hour een Drill gaan doen. Geen gewone drill dit keer maar met een gewonde die uit de mast is gevallen. We staan met zijn allen om hem heen en verdelen de taken om te zorgen dat hij uiteindelijk met de helikopter mee kan om dan vervolgens naar het ziekenhuis te gaan. Gelukkig hoeft er geen helikopter te komen omdat het allemaal maar een oefening is. Na de oefening is het tijd voor de snack van 4 uur en dan begint de wacht alweer. Tijdens de wacht zien we nog wat walvissen en ook dolfijnen. Na de wacht is het tijd voor eten en dan lekker slapen.

Tot morgen ochtend!

Groetjes Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten